| |
|
Genderové stereotypy v komunikaci obchodních řetězců na síti Facebook
Zieglerová, Lenka ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Diplomová práce "Genderové stereotypy v komunikaci obchodních řetězců na síti Facebook" se věnuje tématu genderové stereotypizace v prostředí sítě Facebook. V teoretické části práce jsou postupně rozebrány teoretické základy, z nichž následně vychází analytická část práce. Úvodní část práce nejprve představuje nová média, jejich teoretická východiska a historii, následně je definována sociální síť Facebook, na kterou se tato práce soustředí. Dále se práce soustředí na termíny gender a genderové stereotypy, kdy se práce následně věnuje genderové stereotypizaci žen. Cílem této práce je převést nastíněný teoretický základ, který se věnuje především novým médiím a problematice genderových stereotypů, do praxe a analyzovat přítomnost ženských genderových stereotypů v prostředí českých stránek na síti Facebook na stránkách, jež primárně cílí na ženské publikum. Konkrétně je pak zkoumáno, zda a jakým způsobem stránky obchodních řetězců využívají ke komunikaci ženské genderové stereotypy, v jakém množství a jaké druhy stereotypizace žen se objevují nejčastěji a zda se využívání genderové stereotypizace žen mění v čase. Zároveň se práce soustředí také na to, jakým způsobem ženy reagují na přítomnost ženských genderových stereotypů v komunikaci stránek a zda je viditelný rozdíl oproti komunikaci bez využití genderové...
|
|
Návrh komunikace na sociální síti Facebook pro instruktora Zumby
Sverlov, Anton ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem práce je návrh komunikace na sociální síti Facebook pro oslovení potenciálních zákazníků na příkladu konkrétních kurzů Zumby při minimalistickém rozpočtu. V této práci jsou popsány výhody a nevýhody sociálních sítí jako komunikačního kanálu, je zde naznačen postup při přípravě komunikace na sociálních sítích s důrazem na Facebook, také jsou zde popsány nástroje pro marketingovou komunikaci, které Facebook nabízí. V rámci praktické části práce je navržená obsahová strategie, samotný obsah a další způsoby propagace pro facebookovou stránku instruktora Zumby. Návrh je zpracován na základě rozboru komunikace konkurence, rozboru dosavadní komunikace příslušné facebookové stránky a analýze cílové skupiny. Poznatky z práce jsou přínosem pro komunikaci na Facebooku malým projektům, start up projektům a osobním značkám, které většinou nepoužívají placené nástroje a jsou sami tvůrcem obsahu své stránky.
|
| |
|
Využití sociální sítě Facebook pro podporu konkurenceschopnosti internetového obchodu
Vejlupek, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato bakalářské práce se věnuje možnostem zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím sociální sítě Facebook. V úvodu této práce se zde popisují základní informace o internetovém marketingu, marketingové komunikaci a prostředí, kde tato komunikace probíhá. V další části práce najdete základní informace o sociálních médiích, Twitteru a Facebooku. Facebook je však podrobněji popsán až v následující kapitole, ve které také najdete informace o možnostech propagace na Facebooku, o jeho uživatelích a některých jeho funkcích a možnostech, které nabízí. V druhé polovině této práce najdete všechny důležité informace týkající se založení úspěšné firemní prezentace na Facebooku. Pokračuje návrh konkrétní firemní prezentace pro internetový obchod StreetKing.cz a následná realizace navrhovaného řešení s hodnocením dostupných výsledků. Hlavním přínosem je tato práce pro všechny marketéry, který stojí před založením své firemní prezentace na Facebook.
|